ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند ، تمامی محصولات ما دارای گارانتی میباشد که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا میشوند.
– مشتریانی که به صورت حضوری و یا از طریق پیک موتوری محصول خود را تحویل میگیرند بعد از چک کامل از نظر سلامت ظاهری خط و خش، رنگ و … در همان زمان به نماینده ما امضاء ) “ساعت(های) فوق صحیح سالم دریافت گردید”) میدهند و امکان استفاده از شرایط ذکر شده را ندارند .
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
- اشکالهای فنی و ظاهری مانند شکستگی، خط و خش و … که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد، شامل ضمانت برگشت نمیشود.
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- مغایرتهای ساعت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات ظاهری ، پس باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد .( از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.)
- محصولی که دارای اشکال و یا ایراد فنی میباشد، باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به ما برگشت داده شود(از طریق پر کردن اطلاعات صفحه خدمات پس از فروش و استفاده از گزینه گارانتی طلایی هفت روزه)
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ما تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. ( مربوط بهمشتریانی که محصول خود را غیر حضوری و یا غیر از پیک دریافت میکنند)
نحوه خرید و چگونگی ثبت سفارش
چند نکته مهم قبل از خرید:
-با توجه به تعداد بالای ساعتهای موجود در فروشگاه » در صورت خرید و عدم موجود بودن ساعت مورد نظر شما، مبلغ فاکتور تا 24 ساعت بعد به حساب شما برگشت داده میشود.
“محصول خریداری شده بعد از تایید در همان روز و یا روز بعد تحویل مشتری یا پست میگردد”